Pri otrocih želimo spodbuditi željo po učenju angleščine in nemščine z uporabo metode CLIL (learning-by-doing), kjer otroci začutijo uporabnost znanja jezikov. Otroci se učijo jezikov na sproščen in zabaven način s poudarkom na vsebinah, pomembnih za življenje. Poudarek je na širjenju besedišča, govoru in povezovanju besed v stavke, pri starejših otrocih na igranju dialogov in pogovoru o različnih temah.
Predšolska leta so najbolj idealno obdobje za učenje tujih jezikov. Otroški možgani hitreje pomnijo in povezujejo besede, saj se v zgodnjih letih sploh ne zavedajo, da se učijo nekaj novega, pač pa jih sama radovednost in ustvarjalnost vodita v spoznavanje novega jezika. Da to steče na tako spontan način, morajo biti metode učenja prilagojene otroškemu svetu: učenje torej poteka skozi igro, pesmi, pantomimo, ples in zgodbe, podkrepljene s sličicami. Ob poslušanju pesmi in zgodb lahko brez težav posnemajo glasove in besede, se naučijo slediti ritmu in intonaciji tujega jezika. Jezika se učijo intuitivno in se ne sprašujejo o pomenu besed. Naučijo se razmišljati kar v tujem jeziku in zanj pridobijo posluh.
V igrivem vzdušju razvijajo jezikovne spretnosti, pozitiven odnos do učenja ter ključne kompetence za vseživljenjsko učenje. Vse to jim kasneje pomaga pri aktivnem, uspešnem in kritičnem vključevanju v njihovo šolsko in družbeno okolje, pri nadaljnjem šolanju in pri bodočem poklicnem udejstvovanju.
Vsebine so časovno in tematsko prilagojene zmožnostim in starosti otrok.
Cilj zgodnjega učenja tujega jezika je pridobivanje posluha za jezik, sposobnosti izgovarjave ter osnovno sporazumevanje v tujem jeziku, kar otroci postopoma razvijajo skozi skrbno izbrane vsebine.
Tečaje angleščine za malčke smo izvajali več let po enotah Vrtca Domžale, Vrtca Mengeš in Vrtca Zarja v Kamniku ter drugod.
Trenutno razpisani jezikovni tečaji za otroke: